dilluns, 9 de juliol del 2012

Emplaçament del circuit (II)

Després de valorar les opcions possibles que tenia he arribat a les següents conclusions.


La primera opció, la d'ubicar el circuit a les àrees amb l'etiqueta 5/11 que equivaldrien a les zones d'equipament esportiu lliures que en un principi semblava la més viable, l'he descartat per complet. Aquest treball és sobre fer un circuit de karts homologat, i per tant, haig d'evitar al màxim els problemes que hi puguin haver, com si fos un cas real. Amb aquesta condició i després de contactar amb el KARTING VENDRELL he deixat córrer aquesta opció per problemes de so, primer de tot, estaria realment a prop de camps de futbol, gimnàs, piscines, ... això provocaria una gran molèstia a llarg termini, per la qual cosa em posarien moltes pegues alhora d'instal·lar-lo allà. He arribat a aquesta conclusió perquè el Karting al qual he contactat, està a 100 metres per carretera del nucli més proper de població, i els hi estan posant pegues pel tema de so. És més, els hi obliguen a instal·lar panells de PVC de 16 metres d'alçada per tal d'aïllar-lo. Amb la finalitat d'evitar aquest tipus de problemes l'ubicaré en un solar més lluny de cases.
D'altra banda, haver-lo ubicat aquí comportava haver de construir-lo anant de la maneta amb l'administració pública, ja que, la titularitat seria pública tot i que pogués ser dirigida per una empresa privada. Això comportaria haver de trobar altres usos perquè l'ajuntament hi guanyés d'alguna manera, alguns d'aquests podrien ser fer servir el circuit per autoescoles entre setmana, entre d'altres, els quals no descarto per la realització del meu, ja que, ajudarien a finançar-lo.
Com un altre contra podem trobar que a la zona on s'anava a ubicar hi ha camps de futbol de sorra, aquests s'haurien d'ubicar al solar del costat, el qual està destinat a tenir ubicades les atraccions de les Festa Major i que serveix com a pàrquing, un altre problema afegit que es pot evitar d'aquesta manera.
Per últim tenim el tema comunicacions, no és una zona aïllada i té l'autopista travessant Vilafranca, tot i així, en un cap de setmana de competició, per evitar embussos al centre ciutat i de més, també s'evitarà aquesta ubicació.


La segona opció era la d'ubicar-lo a les parcel·les amb la clau 5, per la majoria de raons exposades anteriorment ja no s'hi podrà construir, especialment pel soroll i per l'espai, per les quals coses es faria completament impossible arribar a plantejar-ho.


La tercera opció, serà la que triaré, ubicar-lo en SNU, o dit d'una altra manera, terrenys privats com puguin ser vinyes i camps de conreu. El cost del sòl serà integrat al pressupost. Les zones més indicades per instal·lar-lo serien les que estan a prop de les dues sortides de l'autopista, és a dir, prop del Polígon Industrial de Sant Pere Molanta o a la Carretera de Moja. Per temes acústics no hi hauria grans problemes, tot i que es plantejarà l'opció d'instal·lar els panells de PVC per les masies que puguin haver als voltants si el pressupost no es dispara. A més, al estar al costat de la sortida de l'autopista, la comoditat a l'hora d'arribar-hi és màxima i és impossible perdre's.




En la següent publicació intentaré triar la zona més indicada per ubicar el circuit entre les dues que he esmentat anteriorment. A més, intentaré posar-me en contacte amb altres kartings perquè al del Vendrell no em poden ajudar perquè els gerents estan fora i no tornaran fins a principis de temporada, és a dir, principis de curs. De totes maneres, si no aconsegueixo posar-me en contacte amb algú que em pugui ajudar, intentaré pfer-ho a partir de la pàgina de la RFEDA on hi ha tota la normativa i que podeu visitar a la zona de Links d'interès d'aquest blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada